П`ятниця, 21.09.2018, 07:32
Професійно-технічне училище №16 м. Коростеня

11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевского, 24/1 , ПТУ №16 м. Коростеня.

(041-42) 4-24-27, факс: 4-30-07                e-mail: ptu_16@ukr.net

Головна | Реєстрація | | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [2]
Загальні [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Портфоліо викладача Закусило Олексія Дмитровича

 

Творчий звіт

викладача

Закусило Олексія Дмитровича

 

Освіта:

Вища

Закінчив: Житомирський державний технологічний університет 2007р.

Спеціальність: Технологія машинобудування

Кваліфікація: інженер-механік

 

Місце роботи:

ПТУ-16 м. Коростеня

Категорія:  спеціаліст 1 категорії

Посада викладач

Стаж роботи: 10 років

Підвищення кваліфікації:

Київський пофесійно-педагогічний коледж ім. Макаренко, м. Кременчук, 2010 рік.

 

Педагогічне кредо:

"Мало знати-потрібно й використовувати. Мало бажати–потрібно й робити".

(Й. Гете)

"Не так важливе здобуття знань, як розвиток здібностей мислення".

(М. Лаус)

Методична проблема над якою працюю:

Підвищення ефективності уроків  теоретичного навчання шляхом використання інноваційних технологій, на різних етапах уроку.

Пріоритетні напрями роботи:

  • Розвиток знань, умінь,навичок учнів;
  • Розвиток мислення у учнів;
  • Виховання любові до обраної професії.

Використання інноваційних навчальних технологій:

  • Інтерактивні;
  • Еврістичні;
  • Проблемні.

Науково-методична діяльність:

  • Створення навчально-плануючої документації;
  • Створення комплексного методичного забезпечення;
  • Активна участь у роботі методичної комісії;
  • Вивчення та впровадження передового досвіду;
  • Підготовка та проведення тижня професії;

  • Підготовка методичних розробок та їх поширення;
  • Участь у педагогічних читаннях;
  • Взаємовідвідування уроків.

​​​​​​​

Методичні розробки:

Методична розробка на тему: “Інноваційні підходи щодо підготовки та проведення уроків”

Методична розробка уроку з предмету “Технологія зварювального виробництва” на тему: “Дефекти зварних швів”

Методична розробка уроку з предмету “Технологія зварювального виробництва” на тему: “Причини виникнення дефектів”

Методична розробка уроку з предмету “Технологія зварювального виробництва” на тему: “Основні відомості про покриті електроди”

Методична розробка уроку з предмету “Технологія зварювального виробництва” на тему: “Зварювання труб”

Методична розробка уроку з предмету “Технологія зварювального виробництва” на тему: “Технологія ручного дугового наплавлення”

план уроку, презентація

Методична розробка уроку з предмету “Технологія зварювального виробництва” на тему: “Радіаційні методи контролю”

план уроку, презентація

 

Презентація на тему: “Сучасне обладнання електродугового зварювання”;

Презентація на тему: “Джерела живлення зварювальної дуги”

Проект на тему: “Дещо із історії зварювання”.

Методичні рекомендації на тему: “Інноваційні підходи щодо підготовки та проведення уроків”

 

Навчально-матеріальна база:

Макети металевих конструкцій: гараж, КТП, зварювальний пост, сходи. Планшет із сучасними видами електродів, зварювальні шви з дефектами.

У кабінеті наявне сучасне обладнання: зварювальна маска із автоматичним затемненням (хамелеон), зварювальний інвертор, зварювальний випрямляч, зварювальний трансформатор.

 

 

 

 

 

 

Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Сьогодні треба розуміти, що сучасний викладач має знати більше ніж його учні, та його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Він має бути в курсі передових технологій, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці, мати знання в різних сферах суспільного життя тощо. Педагог повинен постійно самовдосконалюватися, тому що його робота пов’язана з постійним оновленням.

Щороку до викладача приходять нові учні, що несуть із собою новий етап розвитку суспільства. Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Саме тому основною метою саморозвитку й самоосвіти викладача має стати досягнення бажаного рівня професійної компетентності. Тому моя самоосвіта включає:

- Вивчення досвіду колег

- Інтернет джерела

- Методичні матеріали які розміщенні в сучасних посібниках.

Проблемною темою над якою я працюю є: «Підвищення ефективності уроків  теоретичного навчання шляхом використання інноваційних технологій, на різних етапах уроку».

 

Викладач повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися, новітніми технологіями, знаходити спільну мову з учнями та їхніми батьками, вміти керувати навчальним процесом.

 

 

Погода
Валюта
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz